FEMENÍ

Es trenca la ratxa de sis victòries consecutives a l’Ok Liga  (Cerdanyola CH 2-5 CP Manlleu)

 

Moment del partit de la 13a jornada de l’Ok Liga. FOTO: CP Manlleu

 

L’equip d’Ok Liga no va poder retenir els tres punts Can Xarau en la 13a jornada davant un fort CP Manlleu. Les osonenques van guanyar 2-5 en un partit treballat i seriós del conjunt cerdanyolenc dirigit per Carles Marín.

María Díez va avançar el CP Manlleu al minut 19 i només un minut després, Adriana Gutiérrez signava un golàs de falta directa i establit l’empat a 1. El descans va arribar amb empat al marcador i a la represa, el CP Manlleu va fer un pas endavant.

Al minut 28, les osonenques ja guanyaven 1-3 mentre el Sarda seguia creant ocasions i les intervencions de Mariona Surós a la porteria tornaven a ser clau. Gemma Solé va reviure el Sarda fent el 2-3 i les verd-i-blanques van tornar a ficar-se al partit.

El CP Manlleu va ser més determinant en les seves accions i Anna Casarramona va marcar el 2-4. A les acaballes del partit, les porteres van frustrar jugades a bola aturada: una falta directa d’Ona Castellví que va aturar Surós, i un penal de Solé després. A 18 segons pel xiulet final, Casarramona va signar el 2-5 definitiu.

Amb aquest resultat, el Cerdanyola CH es desplaça fins a la 3a posició del Grup A a un partit de finalitzar la primera fase i amb la plaça assegurada per passar al primer grup de la Fase 2.

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino