HOQUEI BASE

Un total de 6 equips del CCH disputaran enguany les fases del Campionat de Catalunya d’hoquei base

Com a mostra de que la nostra base no està pas a un nivell dolent, fins a 6 equips han obtingut el seu passe a les eliminatòries, que es disputaran entre els caps de setmana del 12- 13 i 19-20 d’abril, a les diferents seus arreu de Catalunya. Als ja esmentats benjamins, que han finalitzat els seus grups com a segons, s’han de sumar els alevins, els dos equips juvenils i el júnior A.

L’equip aleví ha finalitzat quart del seu grup, essent un dels millors quarts classificats. Es jugarà la seva classificació dissabte a les 10:00 hores, davant el Tordera B, a Arenys de Munt.

El juvenil A ha estat segon del seu grup, mentre que el B ha sigut quart. L’atzar ha volgut que ambdós equips s’enfrontin entre si, també a Arenys de Munt , a les 19:00 hores de dissabte.

El júnior A, tercer al seu grup, jugarà contra el potent Tordera a la seu de la Jonquera, diumenge 13 a les 16:00 hores.

Encara no hi ha data per les fases de categoria benjamí. Us mantindrem informats de tot plegat. (Iván Muñoz)

Un comentario en «Un total de 6 equips del CCH disputaran enguany les fases del Campionat de Catalunya d’hoquei base»

  • Felicitats a la base, què hi hagi sort! No entenc, però com dos equips del mateix club s’enfronten a un mateix campionat.
    Quina gràcia té una final entre dos equips del mateix club?
    Aquestes coses cal replantejar-les, crec…

    FORÇA SARDA !!*!!

Deja una respuesta

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino