Nac.Cat. Masculí | Cerdanyola CH 2-4 CE Noia «B»

CERDANYOLA C.H.: Pere A. Martínez, Marc García, Jorge Rivero, Noel Río i Martín Moreno, cinc inicial, Oscar M. Salcedo, Pere López, Joan Aranda i Arnau Rodríguez
C.E. NOIA «B»: Oriol Xaus, Jesús Solá, Xavier Aragonés, Arnau López i Arnau Ribas, cinc inicial, Pau Romagosa, Carles Martínez, Albert Palet i Roc Carbó.
| Primera part | ||
| 1-0 | Minut 9 | Martín Moreno |
| 1-1 | Minut 10 | Xavier Aragonés |
| 1-2 | Minut 13 | Arnau López |
| Segona part | ||
| 2-2 | Minut 21 | Noel Río |
| 2-3 | Minut 23 | Roc Carbó |
| 2-4 | Minut 23 | Jesús Solá |
Partit amb dues parts molt diferents, la primera dominada per l’equip visitant i la segona amb un Sarda molt seriós que es va fer amb el control. A falta de dos minuts el resultat era d’empat a dos, potser el resultat just, però una bola solta en un rebuig va decantar el resultat a favor dels visitants.
A destacar l’excel·lent treball realitzat pels porters d’ambdós equips, que per part de Pere Antón ve sent l’habitual.
José Río


