Maheco Cerdanyola CH Femení 9 – Igualada HC 3
Victòria amb pas ferm.
El Cerdanyola CH Femení continua amb pas ferm a la part alta de l’OK lliga femenina. Les verd i blanques no van tenir compassió del Igualada i vencien per un contundent 9 a 3.
En un primer moment semblava que l’Igualada no posaria les coses gens fàcils al Cerdanyola. Però, a poc a poc, les locals van començar a dominar el partit, estant molt encertades en defensa, tallant qualsevol acció de perill per les de la capital de l’Anoia.
El primer gol del Cerdanyola va caure al minut 6, després que Iolanda Font, molt oportuna, toques la bola que venia d’un xut de Daniela Guerrero. El 2 a 0 vindria dos minuts més tard. El faria Daniela Guerrero, culminant una ràpida contra. Les jugadores del Cerdanyola s’estaven trobant còmodes a la pista, però no acabaven de concretar davant porteria, a més, els pals van fer alguna que altra mala passada.
A dos minuts per concloure la primera meitat, Daniela Guerrero, molt hàbil, introduïa la bola al fons de la xarxa, en una jugada per darrera la porteria, fent el 3-0. Mentre que a falta de 26 segons, Adriana Gutiérrez marcaria un dels gols més macos de la tarda, amb un exquisit regat a la portera Laura Balaguer. Amb el 4-0 es marxava al vestidor.
La màquina verd i blanca va seguir impecable a la segona part. Iolanda Font pujava el 5-0 amb una brillant jugada individual, al minut 22. Acte seguit, Laia Salicrú aturaria una falta directa, per acumulació de faltes, a Maria Diez. Mònica Piosa feia el 6-0 de penal, desprès d’haver hagut de repetir un llançament anterior, per llançar abans d’hora. Anna Espriu marcaria dos gols consecutius, als minuts 29 i 33, d’assistències d’Adriana Gutiérrez. Però abans del segon gol d’Anna Espriu, els dos equips es van quedar amb una jugadora menys perquè Daniela Guerrero i Maria Diez veien la blava, per discutir entre elles. Segons el reglament, si la blava és amb el joc aturat pot entrar una jugadora a substituir les expulsades. Al mateix minut, Maria Diez estavellava un penal al pal.
Quinze segons, després del 8 a 0, Raquel Bernadas inaugurava el caseller del Igualada. Un Igualada que despertaria, perquè no passarien dos minuts que Ivonne Copoi faria pujar el 8 a 2, amb un xut llunyà. El 8 a 3 arribaria a la falta 15 del Cerdanyola, culminat el segon cicle de faltes. Anna Gil no perdonaria la falta directa.
Però les jugadores del Cerdanyola van voler matar fins al final. Adriana Gutiérrez recuperava una bola i ella sola encararia a l’u contra u per marcar el 9-3, a 16 segons per la conclusió. La mateixa Adriana podria haver arribat a la xifra màgica, quan l’Igualada va arribar a les 10 faltes. El seu llançament de falta directa el va aturar la Laura Balaguer.
FITXA TÈCNICA:
Cerdanyola Club Hoquei: 10-Laia Salicrú, 4-Daniela Guerrero, 5-Iolanda Font, 6-Mònica Piosa, 8-Adriana Gutiérrez -cinc inicial- 1-Bea Iglesias, 3-Anna Espriu, 7-Quima Jimeno, 9-Marina Garriga. Ent. José Emilio Borregán.
Igualada Hoquei Club: 00-Laura Balaguer, 3-Clara Ferrer, 5-Maria Diez, 9-Anna Gil, 22-Ivonne Copoi -cinc inicial- 33-Teresa Bernadas, 2-Elba Garreta, 7-Aida Vera, 10-Raquel Bernadas. Ent. Francesc Peñafiel.
Gols: 1-0 Iolanda Font, min. 6; 2-0 Daniela Guerrero, min. 8; 3-0 Daniela Guerrero, min. 17; 4-0 Adriana Gutiérrez, min. 19; 5-0 Iolanda Font, min. 22; 6-0 Mònica Piosa, min. 26; 7-0 Anna Espriu, min. 29; 8-0 Anna Espriu, min. 33; 8-1 Raquel Bernadas, min. 33; 8-2 Ivonne Copoi, min. 35; 8-3 Anna Gil, min. 37; 9-3 Adriana Gutiérrez, min. 39.
Col·legiat: Xavier Buixeda Gallart.
Incidències pel Cerdanyola CH:
Faltes comeses: 15
Targetes: Daniela Guerrero: 1 blava.
Incidències pel Igualada HC:
Faltes comeses: 10
Targetes: Maria Diez: 1 blava.
Pavelló: Municipal de Can Xarau. Més d’una seixantena de persones van seguir el femení. Les tires del pernil, 2 a 1€ i 4 a 2€, es van esgotar.
La protagonista: Totes les jugadores van fer un gran partit i van complir, però destacarem a l’Adriana Gutiérrez pels detalls de qualitat que va deixant anar, sobretot en l’execució del quart gol i les assistències a l’Anna Espriu, que no les va desaprofitar. No cal dir que la Daniela Guerrero és una excel·lent jugadora i ho demostra partit rera partit.
L’anècdota: La nova norma és molt recent i encara hi ha confusió. L’àrbitre va expulsar a Daniela Guerrero i a Maria Diez mentre el joc estava aturat. Segons el reglament, si el joc està aturat les jugadores que veuen la blava poden ser substituïdes.




