Laia Salicrú i Vanessa Daribo a l’Europeu femení.

22_mataro2semiscocatnoia2

Les jugadores del Cerdanyola CH Femení Laia Salicrú i Vanesa Daribo han estat convocades per la selecció espanyola i de França, respectivament, per disputar l’europeu d’hoquei patins femení.

El campionat és celebrarà els dies 26 i 31 d’octubre a St. Omer (França) i la selecció espanyola, després de conquistar de manera flamant la Copa del Món, parteix com a favorita per l’europeu. Pel que fa la França de la Vanessa Daribo, com a amfitriona, tindrà l’objectiu de fer un paper destacat. Les franceses són una selecció potent en hoquei patins femení.

Ambdues jugadores tenen àmplia experiència internacional, disputant varis campionats del món i europeus al llarg de la seva carrera. Sense anar més lluny, la Laia Salicrú ja sap que és aconseguir un europeu amb la sub-19 i una Mundial al 2008.

Segons com siguin les dates d’inici de lliga, igual que va passar la temporada anterior amb el Mundial, podria ser que el Cerdanyola CH hagués d’aplaçar els partits inicials de la competició per l’absència de les dues jugadores.