HC Piera 1 – Cerdanyola CH Femení 10
Victòria esclafant.
El Femení del Cerdanyola Club Hoquei apallissava per 1 a 10, en partit de la jornada 8, a un Piera, nouvingut a la categoria, que va ser una joguina trencada a mans de les cerdanyolenques.
El Cerdanyola va començar el partit dominant amb força i les ocasions no es van fer esperar. Daniela Guerrero va encetar la llauna, marcant el primer gol, quan es portaven 4 minuts jugats. La mateixa Daniela s’anotaria el segon gol culminant un contraatac amb un potent xut.
A partir d’aquí, el partit va entrar en una dinàmica boja, amb constants contraatacs a una porteria i l’altre, però sense gols. Al minut 7, Iolanda Font marcaria el tercer gol, realitzant una bona jugada personal, durant la qual rebria un fort cop d’stick al braç que la va obligar a sortir una estona de la pista.
Al minut 18, Mònica Piosa feia el quart gol i a 47 segons pel descans, Marta Fuentes assolia el 0-5.
A la represa el Cerdanyola va seguir dominant a plaer i Mònica Piosa marcava el 0-6 quan només feia dos minuts que havia començat la segona meitat. Daniela Guerrero anotava el setè, quatre minuts més tard.
Mònica Piosa va haver d’acabar el partit abans d’hora al notar unes lleus molèsties després d’una jugada. Amb el resultat tan a favor Mateo va aprofitar per reservar a les jugadores habituals i donar l’oportunitat a Quima Jimeno que s’està recuperant d’una lesió al canell i Marta Fuentes que no pot assistir als entrenaments de forma habitual per motius laborals.
Una inspirada Iolanda Font marcava el vuitè, amb la jugada que comença a ser característica seva, donant la volta a la porteria i marcant per sobre la portera.
El partit va ser molt net i va ser en els instants finals que l’àrbitre va treure targetes grogues per jugadores del Piera i del Cerdanyola.
Iolanda Font seguia amb el seu recital golejador i feia el novè gol, amb un fantàstic teva meva amb la Daniela. I la mateixa Iolanda seria l’encarregada de fer el desè, el gol de la xifra màgica.
Anna Meruas anotaria el gol de l’honor, pel Piera, a falta d’un minut per la conclusió del partit.
El proper partit serà un interessant Cerdanyola – Mataró, dissabte 22 de novembre, a les 17:30 hores a Can Xarau. L’entrada es gratuïta, més barat que el cinema. Per tant, no valen les excuses de la crisi. Dissabte tots a Can Xarau per donar suport al femení.
FITXA TÈCNICA:
Hoquei Club Piera: 1-Cristina Elie, 2-Elba Garcia, 3-Sara Baena, 4-Erica Garcia, 6-Sarai Marcos, 8-Mertitxell Ventura, 9-Anna Meruas, 77-Elena Messeguer. Ent. J.Antoni Periz.
Cerdanyola Club Hoquei: 00-Laia Salicrú, 24-Vanessa Daribo, 55-Iolanda Font, 76-Daniela Guerrero, 89-Paula Torner, -cinc inicial- 1- Bea Iglesias, 77-Marta Fuentes, 90-Mònica Piosa 91-Quima Jimeno, 92-Marina Garriga. Ent. Josep Antoni Martínez Mateo.
Gols: 0-1 Daniela Guerrero, nim. 4; 0-2 Daniela Guerrero, min. 5; 0-3 Iolanda Font, min. 7; 0-4 Mònica Piosa, min. 17; 0-5 Marta Fuentes, min. 19; 0-6 Mònica Poisa, min. 22; 0-7 Daniela Guerrero, min. 25; 0-8 Iolanda Font, min. 25; 0-9 Iolanda Font, min. 29; 0-10 Iolanda Font, min. 34, 1-10 Anna Meruas, min. 39.
Col·legiat: Àngel Tavera
Va mostrar targetes grogues per jugadores del Piera i del Cerdanyola, però no disposem de les dades concretes.
Pavelló: Poliesportiu Municipal «El Prat» de Piera. Una trentena de persones es van donar cita al partit.
La protagonista: En aquests moments la jugadora que sembla més en forma és la Iolanda Font que va fer un autèntic partit anotant 4 gols, un d’ells espectacular. Encara que la resta de l’equip va jugar a un nivell molt alt i la prova està en el resultat obtingut.
L’anècdota: Estava previst que Mònica Piosa no jugaria aquest partit per motius acadèmics, tenia el permís de l’entrenador, però va fer tots els possibles per ser-hi. Va arribar tard al partit, però va arribar i a més va anotar dos gols. Per si algú tenia dubtes del compromís de les jugadores!




