CPP Raspeig 2 – Cerdanyola CH 2
Puntet amarg
El Cerdanyola Club Hoquei arrencava un empat a dos gols de la complicada pista del Raspeig. Però el resultat es queda curt si tenim en compte que els àrbitres van donar per vàlid un gol il·legal del Raspeig i, amb l’empat a dos gols, van anul·lar un gol del Cerdanyola, de manera incomprensible, que significaven els tres punts. La polèmica està servida.
Els jugadors del Cerdanyola van començar el partit tenint el domini de la bola, disposant de bones ocasions i cuidant molt bé els balanços defensius, conscients de que el Raspeig es l’equip menys golejat i que si s’avançaven el partit es complicaria. El bon saber fer dels cerdanyolencs es va traduir en el 0-1, obra de Marc Coy al minut 10 i mig, resultat en que s’arribaria a la mitja part.
La segona meitat va tenir la mateixa tònica, un Cerdanyola controlant el partit, amb un De Moya que salvava els mobles i amb un Marc Coy que marcava el 0-2 de penal, al minut 31. Un resultat que Jaume Arche escurçaria un minut més tard, amb un gol una mica rocambolesc.
El moment surrealista del partit es produeix quan Jaume Arche rep un fort cop involuntari d’stick al tàbic nassal i queda estès a terra. En témer el pitjor, Ricard Hernáez mana a la fisioterapeuta del Cerdanyola, Anna Avila, per atendre’l a dintre la pista. En conseqüència el partit queda aturat, quan es obligatori atendre a fora un jugador que sagna. Un cop recuperat Jaume Arche, el Raspeig es disposa a fer el llançament de falta i l’àrbitre ordena allunyar la bola quaranta centímetres. Mentre aquesta està en moviment Miquel Rafols llança la bola a dins l’àrea i aquesta entra sense que la toqui ningú. Amb el reglament en mà el gol ha de ser anul·lat clarament, però els àrbitres no van saber aguantar la pressió o no coneixen prou bé el reglament i el van donar per vàlid.
Amb el 2-2 la polèmica va seguir i Dani Camprubí veia impotent com li anul·laven un gol, segons el àrbitres, per tocar la bola amb la mà, quan en cap moment va ser així. Després de la jugada, Marc Coy va ser expulsat, amb la tercera groga, per reclamar justícia.
Tot i així el Cerdanyola va seguir lluitant per emportar-se els tres punts, disposant alguna que altra ocasió, però a pocs minuts del final el Raspeig va estavellar una bola al pal que hauria pogut significar una immerescuda derrota.
Dissabte vinent, a les 20:00 hores, podrem gaudir, a Can Xarau, d’un atractiu Cerdanyola – Vigo Stick. Ara més que mai Can Xarau ha de ser verd i blanc. Des de la web fem una crida a tots els socis, aficionats i incondicionals de la Flama Verda a que no fallin al proper partit. Les primeres places i la classificació per disputar la Copa del Príncep estan en joc.
FITXA TÈCNICA:
Club Patí Promoció Raspeig: 1-Albert Dalmau, 3-Moisés Bujaldon, 5-Eloi Cañellas, 6-Miquel Rafols, 8-Jaume Arche -cinc inicial- 2-Miquel Rico, 7-Lucas Ezequiel, 9-Héctor Boraonado, 10-Andreu Farré. Ent. David «Xiqui» Linares.
Cerdanyola Club Hoquei: 10-Juan Ramon De Moya, 3-Borja Ramon, 5-Dani Camprubí, 6-Marc Coy, 8-Jordi Romeu -cinc inicial- 1-Jordi Martín, 2-Enric Ripoll, 7-Roger Riba, 12-Jorge Martínez. Ent. Ricard Hernáez.
Gols: 0-1 Marc Coy, min. 10 ½; 0-2 Marc Coy, min. 31; 1-2 Jaume Arche, min. 32; 2-2 Miquel Rafols, min. 46.
Col·legiats: M. Benítez i Alv. López
Van mostrar targetes pel Raspeig: Moisés Bujaldon: 1 groga; Eloy Cañellas: 1 groga; Miquel Rafols: 2 grogues i 1 blava; Jaume Arche: 1 groga. Pel Cerdanyola: Borja Ramon: 1 groga; Dani Camprubí: 2 grogues i 1 blava; Roger Riba: 1 groga; Marc Coy; 3 grogues, 1 blava i 1 vermella; Jordi Romeu: 1 groga.
Pavelló: Pavelló del Patronat Municipal de Sant Vicenç del Raspeig. Un centenar de persones.
El protagonista: Juan Ramon de Moya va tenir una actuació molt destacada. Va aturar una falta directa al minut 4 i una falta directa al minut 34, així com múltiples arribades del Raspeig.
L’anècdota: Jaume Arche, és el lamentable protagonista d’aquesta secció. Després de que fos atès per la fisioterapeuta del Cerdanyola, damunt de la mateixa pista, va començar a reclamar targetes pels jugadors del Cerdanyola que demanaven explicacions als àrbitres amb el partit acabat. De desagraïts el món n’és ple!


Les injustícies comencen a ser massa freqüents quan es tracta del Cerdanyola.
Sigui com sigui, la Flama hi serà i, com sempre, ho donarà tot per ajudar el Sarda a guanyar el partit!
Can Xarau és blanc-i-verd!