MASCULÍ

CP Tordera 1 – Cerdanyola CH 4

17_tordera1

El Parroquial es rendeix a la visita del Cerdanyola.

Entre lesionats, sancionats i altres afers, no hi ha dubte que la temporada 08-09 està sent una autèntica cursa d’obstacles. No obstant, sembla que el Cerdanyola CH els està sortejant amb solvència. Prova n’és el resultat d’ 1 a 4, a la sempre complicadíssima pista del Tordera, que dona moral de cara afrontar el segon tram de lliga.

Al contrari del que l’expedició verd i blanca preveia, no va ser un partit gaire travat i dur i, a diferència de la primera volta a Can Xarau, el Tordera, amb les baixes destacades d’Adrià Piera i Marc Serra, va practicar un bon hoquei. El Cerdanyola, que va poder disposar de Jordi Del Amor amb la cautelar i esperonats pels càntics de la dotzena d’incondicionals de la Flama Verda, va començar la primera meitat controlant i disposant de bones ocasions per marcar i ja, fins al final del primer temps, va ser un monòleg verd i blanc.
El Tordera va crear perill, a la porteria visitant, en contades ocasions, tot i que Jordi López es va haver d’emplenar a fons en algunes intervencions.

Un Borja Ramon en ratxa encetava el marcador, amb un gran xut des de fora l’àrea, al minut 5. El Cerdanyola seguiria amb el seu ple domini i l’ocasió més clara pel Tordera, en aquests moments, va ser una falta directa que Jordi López li va aturar a Josep Tornamorell, al minut 10. Queda clar que Borja Ramon no està per supersticions i quan es portaven, tot just, 13 minuts i 13 segons de partit, feia el segon gol, aprofitant una bola que havia deixat, en un refús, el porter Marcel Luzón, després d’un parell de xuts previs.

Amb el 0-2 i unes excel·lents sensacions es marxava al vestidor.

A la represa, els del Maresme van sortir a pel partit, fins i tot van ser ells qui van portar més la batuta i semblava que començaven a endurir el joc, però al davant hi tenia una defensa ordenada i sense fissures, capitanejada per Jordi Del Amor i Jordi López, que al segon temps va fer aturades realment decisives.

El domini del Tordera es traduïa en un penal, al minut 29, que el jove Enric Torner marcava magistralment. Aquest gol va donar oxigen a l’equip barrat i va ser quan van posar el pitjor setge a la porteria verd i blanca. El Cerdanyola seguiria defensant-se amb una gran seguretat i crearia ocasions a la contra, però li costava portar el mateix ritme d’atac que a la primera part. Seria al minut 48 quan Jordi Del Amor arreplegaria una bola per encarar tot sol la porteria i batre, amb una tècnica molt acurada, a Marcel Luzón. Amb l’1 a 3, el partit quedava vist per sentència, però si algú en tenia dubtes, Roger Riba va posar la cirereta al pastís amb l’1 a 4, a només 15 segons pel final.

Tres punts valuosos que ens apropen a la zona de somni. Si volem seguir somiant no podem fallar a la propera cita a Can Xarau contra un Areces de Grado en plena ascendència. L’horari no serà l’habitual, serà el proper diumenge 22 de febrer, a les 12:00 del migdia. No falleu, podeu venir disfressats.

FITXA TÈCNICA:

Club Patí Tordera: 10-Marcel luzón, 3-Josep Tornamorell, 4-Berna Garcia, 8-Enric Torner, 9-Roger Pujol -cinc inicial- 1-Dani Sánchez, 2-Gerard Cusachs, 5-Oriol Palomeras, 7-Albert Bertoldi. Ent. Xavier Albet. Van causar baixa: Adrià Piera, per sanció i Marc Serra per lesió.

Cerdanyola Club Hoquei: 1-Jordi López, 3-Borja Ramon, 5-Dani Camprubí, 6-Jordi Del Amor, 7-Roger Riba -cinc inicial- 10-Jordi Martín, 2-Enric Ripoll, 12-Bruno Aonso, 44-Jorge Martínez, 77-David Écija. Ent. Ricard Hernáez. Van causar baixa: Jordi Romeu per lesió i Ricard Ares per sanció.

Gols: 0-1 Borja Ramon, min. 5; 0-2 Borja Ramon, min. 12; 1-2 Enric Torner, min. 29; 1-3 Jordi Del Amor, min. 48 ; 1-4 Roger Riba, min. 49.

Col·legiats: Artur Pedrós i Àngel Tavera.

Van mostrar targetes pel Tordera: Gerard Cusachs: 1 groga; Josep Tornamorell: 3 grogues, 1 blava i 1 vermella; Enric Torner: 3 grogues, 1 blava i 1 vermella; Roger Pujol: 1 groga. Pel Cerdanyola: Enric Ripoll: 1 groga; Dani Camprubí: 1 groga; Jordi Del Amor: 1 groga; Roger Riba: 2 grogues i 1 blava.

Pavelló: Poliesportiu Parroquial de Tordera. Una vuitantena de persones a les grades. Es van desplaçar un bon nombre de membres de la Flama Verda que no van parar de cantar i animar en cap moment.

El protagonista: El Cerdanyola va fer un gran partit de conjunt. Jugador per jugador van aportar el màxim d’ells mateixos. Destacarem al Jordi Del Amor perquè va marcar l’1 a 3, en un moment que el Cerdanyola estava patint, i a Jordi López per les seves aturades decisives.

L’anècdota: Volem fer èmfasi a la Flama Verda que es va estendre fins a Tordera per donar escalfor als jugadors verd i blancs. Amb un ampli repertori de cançons, no paren de repartir orgull, pels nostres colors, allà on van. No és cap exageració si diem que, fins i tot, algú del públic local seguia el ritme dels càntics de la Flama Verda. Gran iniciativa la d’aquests joves seguidors. Esperem que sigui una Flama que es faci gran i no s’apagui mai. Ser del Cerdanyola CH és un sentiment que no s’abandona, sinó que s’encomana.

17_tordera217_tordera317_tordera4

Un comentario en «CP Tordera 1 – Cerdanyola CH 4»

  • animo a la «Flama» q visitin aquesta web hockeyglobal.net i pengin videos dels partits, per poder conpartir els seus moments

Deja una respuesta

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino