CH Caldes 6 – Cerdanyola CH 2
Les contres escalden el Cerdanyola.
El dur resultat de 6 a 2, encaixat contra el Caldes, tampoc és un clar reflex del partit, ja que el Cerdanyola va desaprofitar multitud d’ocasions per avançar-se.
Com va passar contra el Congrés, el Cerdanyola va rebre un gol en contra massa aviat. Era al minut 3 quan Juan Rodríguez enviava un xut enverinat des de mitja distància a gol. Els verd i blancs van mantenir les formes, movent bé la bola, però no s’inquietava gaire la porteria rival. El cert perill que es creava era esvaït per Oriol Pons.
Set minuts més tard, Jaime Calvo va aconseguir l’empat a 1, fent de remolc en una contra, recollint un primer refús d’Oriol Pons. L’alegria va durar només 21 segons perquè Jordi Truyols va anotar el seu llançament de penal. El Cerdanyola també va disposar d’una pena màxima, amb el resultat de 2-1, però el porter local va estar encertat amb el llançament de Raúl Castillo. Això sí, ell mateix va ser l’encarregat de marcar un autèntic golàs. Culminant una contra, faria una espècie de mig revers, des d’un lateral de la porteria i sense angle marcaria gol. Un gol que ens va deixar a tots bocabadats.
L’empat va esperonar als jugadors verd i blancs que seguien movent la bola amb criteri, però la sentència de la jugada no arribava mai. La possessió de la bola s’anava repartint d’un bàndol a l’altre, però el Caldes semblava burxar més. Jaime Calvo va perdonar una falta directa, a 9 segons pel descans, i amb empat a 2 es marxava als vestidors.
A la represa, el Cerdanyola va sortir més entonat. El bon treball en defensa va permetre disposar de vàries ocasions clares de gol, però el porter i la falta d’encert no permetia rematar la bona feina que s’estava realitzant. Qui perdona ho acaba pagant. Quan més còmode s’estava trobant el Cerdanyola, Jordi Truyols recollia el refús d’Àlex Mañé, després d’aturar un xut de lluny, i aconseguia el 3-2, a boca de canó. Era una gerra d’aigua freda en terres d’aigües calentes… Tres minuts més tard, un il·lustre de l’hoquei patins i vell conegut per l’afició verd i blanca, Jordi Mestres, aconseguia un 4-2 difícil de remuntar. Els verd i blancs estaven acusant massa el desgast físic del gran treball, però sense la recompensa esperada. El 5-2 arribaria al minut 35, en un gol molt semblat al del 4-2. David Candamí, totalment lliure de marcatge, afusellava a plaer a Àlex Mañé.
L’equip del Cerdanyola van intentar obrar el miracle, però cada minut que transcorria ho feia més complicat. Els 5 minuts finals, però, van ser força intensos. Àlex Mañé aturava una falta directa acumulativa a David Candamí. A continuació, Oriol Pons feia el mateix amb un penal llançat per Adrià Parellada. A falta de 31 segons, Jordi Mestres rematava amb el 6-2 una altra contra, totalment lliure de marcatge. I, ja amb el marcador pràcticament a zero, Raúl Castillo no va poder maquillar el resultat, errant un nou llançament de penal.
FITXA TÈCNICA:
Club Hoquei Caldes: 99-Oriol Pons, 2-Antoni Ganella, 5-Juan Rodríguez, 18-David Candami, 23-Jordi Mestres (Romario) -cinc inicial- 1-Víctor Villena, 3-Miquel Vila, 4-Martí Maspons, 6-Jordi Truyols, 82-Ferran Ganella. Ent.: Sergio Alonso.
Cerdanyola Club Hoquei: 10-Àlex Mañé, 2-Joan Aranda, 5-Jaime Calvo, 6-Adrià Parellada, 7-Raúl Castillo i 07-La Flama Verda -cinc inicial- 1-Kevin Piqué, 3-Javier Nogueira, 8-Bruno Afonso, 9-Noel Rio, 66-Marc Zanon. Ent.: Josep Maria Aranda.
Gols: 1-0 Juan Rodríguez, min. 3; 1-1 Jaime Calvo, min. 10, 2-1 Jordi Truyols, min. 10; 2-2 Raúl Castillo, min. 22; 3-2 Jordi Truyols, min. 32; 4-2 Jordi Mestre, min. 35; 5-2 David Candamí, min. 45; 6-2 Jordi Mestre, min. 49.
Col·legiat: Ferran Rodríguez (Lleida)
Incidències pel CH Caldes:
Faltes comeses: 15
Targetes: Cap.
Incidències pel Cerdanyola CH:
Faltes comeses: 13
Targetes: Cap.
Pavelló: Pavelló Municipal d’Esports de Torre Roja. Bona entrada, unes 100 persones aproximadament. Amb la presència dels incondicionals de la Flama Verda i familiars i amics dels jugadors del Cerdanyola.
El protagonista: En aquest partit farem esment especial a Raúl Castillo pel gran gol que significava l’empat a 2. Un autèntic gol que de ben segur, si veiéssim un resum dels gols dels altres partits, aquest , seria el gol de la jornada.
L’anècdota: L’horari de diumenge a la tarda no ens gens habitual. Cal recórrer a la temporada 2002-2003 per trobar un enfrontament en un diumenge a la tarda, a les 18:30 hores. Va ser a la jornada 8, contra el Tordera a Tordera. Aquell partit va ser arbitrat per Esteve Grima i el resultat va ser de 5 a 4, en contra.
Proper partit: Cerdanyola CH Vs CP Sitges. Dissabte 9 d’octubre del 2010, a les 20:00 hores, a Can Xarau.