MASCULÍ

Cerdanyola C.H. 6 – C.E. Noia Freixent 5

 

Presentació amb nota alta

Victòria brillant, a la presentació davant de l’afició, la que va aconseguir el Cerdanyola Club Hoquei per 6-5, amb gol de Marc Coy damunt del clàxon quan marcava el final del partit. Aquest resultat ha servit perquè l’afició pugui agafar confiança i il·lusió amb aquest nou projecte.

El Cerdanyola va sortir molt seriós al camp, conscients de que l’afició els estava mesurant les capacitats per la temporada 08-09. Tot i així, al principi es veia un Cerdanyola que li costava atacar amb fluïdesa i buscava massa el xut llunyà. El Noia obria el marcador mitjançant Guillem Cabestany, transformant un penal.

Lluny d’abaixar els braços, els cerdanyolencs seguien plantant cara al Noia i mentre passaven els minuts anaven agafant confiança i van començar a atacar amb més fluïdesa i serenitat. El premi al bon joc el va obtenir Camprubí posant les taules al marcador. Ambdós equips seguien posant setge a les respectives porteries, fins hi tot De Moya va aturar un altre penal a favor del Noia. Amb empat a 1 i amb bones sensacions acabava la primera meitat.

El segon temps seria més entretingut, el Cerdanyola, seguia atacant amb les idees més clares, sense precipitacions. Durant el partit es van poder veure algunes jugades de pissarra. Però igual que la primera part, el Noia tornava avançar-se al marcador de penal, transformat per Càceres. Qui tornaria a neutralitzar, a 2 gols el marcador, era Marc Coy amb una gran jugada personal.

El protagonista d’avançar el Cerdanyola va ser Borja de Ramon, també, amb una brillant jugada seva, passant per darrera la porteria, aconseguia assistir magistralment a Jordi Romeu per marcar gol. Marc Coy seguia oferint el seu recital de joc i augmentava la diferència del resultat fent el 4-2.

El Noia va escurçar distàncies, novament de penal, transformat per David Càceres. Amb una pilota tallada al mig del camp, Feixas donava l’empat a 4 pel Noia. Instants després Ricard Ares feia el 5-4 pels locals i novament Feixas empatava el partit. Els fantasmes de Vilanova semblava que tornaven a aparèixer a Can Xarau i el Noia va disposar de més ocasions que De Moya neutralitzava. Però no, els fantasmes van ser només un miratge. Una nova jugada amb segell de Marc Coy posava el 6-5 definitiu, just un segon abans de que sonés el clàxon per acabar el partit.

FITXA TÈCNICA

Cerdanyola Club Hoquei:

1-  Jordi Martin
3-  Borja de Ramon
5-  Dani Camprubí gol min. 9 (2 grogues i 1 blava)
6-  Roger Riba
8-   Marc Coy gols min. 32, 43, 50 (2 grogues i 1 blava)
10- Juan Ramon de Moya
12- Enric Ripoll (1 groga)
44- Jordi Romeu gol min. 37
71- Ricard Ares gol min. 48 (1 groga)
ent: Ricard Hernáez

C.E. Noia Freixenet:

1- Albert Bel
2- Eloi Mitjans (1 groga)
3- David Ros (1 groga)
4- Aleix Esteller (1 groga)
6-  Jordi Esteva (1 groga)
7- Juan Feixas gols min. 47, 49 (1 groga)
8- Guillem Cabestany gol min. 9
9- David Càceres gols min. 28, 45 
10- Lluís Gil
ent: Ferran López Jurado

El protagonista: Tot l’equip verd i blanc va estar a molt bon nivell, però Marc Coy va destacar pel seu hat-trick i el seu dinamisme damunt del terrazo de Can Xarau.

L’anèctoda: L’afició del Cerdanyola tenim clavat molt al fons el gol de David Ros a Vilanova i aquest va ser xiulat quan el van nomenar per les alineacions. Cal oblidar aquell episodi i seguir mirant endavant.

Albert Clavé i Arderius

Deja una respuesta

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino