MASCULÍ

Cerdanyola CH 2 – CP Areces de Grado 1

18_areces1

Rumb cap a Ítaca!

En un partit vibrant fins als últims segons, el Cerdanyola CH aconseguia els tres punts amb el resultat de 2 a 1 i que ja els col·loca en posicions d’ascens a l’OK lliga. Davant tenien un bon Areces de Grado, però que en certes fases del partit va practicar un joc un pel matusser i travat.

Des del inici es va veure que seria un partit equilibrat i que ningú es vendria la pell a qualsevol preu. L’Areces començaria disposant de les ocasions més clares, però un gran, grandíssim Jordi López i una bona defensa evitava una i altra vegada el gol.

El Cerdanyola va començar a disposar d’ocasions serioses ja entrada la primera meitat, però Israel Castro també va voler estar a l’alçada del seu homòleg del Cerdanyola. Al minut 16, Dani Camprubí veia com li anul·laven un gol perquè els àrbitres van xiular falta prèvia. El bo del cas és que la falta va ser a dins l’àrea i l’àrbitre, a sobre, la va xiular a fora. I seria durant el mateix minut que Borja Ramon desaprofitaria un penal.

L’Areces encara disposaria d’alguna ocasió, però ja no serien tan intenses com al principi, el Cerdanyola estava prenent la mida al partit, però li faltava fortuna. Al minut 21, Ricard Ares veia com Israel Castro li aturava de manera espectacular una falta directa. En canvi, Javier Quintanal avançaria a l’equip «moscón», al minut 23, després d’una ràpida contra. Aquest gol suposava una gerra d’aigua freda perquè era quan el Cerdanyola buscava la porteria rival amb més insistència. Els verd i blancs van buscar marxar al descans amb un empat, però aquest no va ser possible.

A la represa va ser el Cerdanyola qui va prendre el domini del partit, tot i que l’equilibri entre els dos conjunts era ben patent. L’empat arribaria al minut 32 de penal. Roger Riba seria l’encarregat de fer bons els mèrits locals. Dos minuts més tard Dani Camprubí assistia a Roger Riba perquè toqués la bola suaument i l’esmunyís per sota el cos d’Israel Castro, fent el 2-1. Abans, però, Roger Riba ja va estavellar una bola al pal.

A partir d’aquí, els jugadors de l’Areces van anar a per totes, però buscant més el demèrit del rival que no pas el seu propi mèrit, accentuant el que ja estaven fent durant tot el partit, buscant el contacte amb els jugadors locals per fer perdre els papers a jugadors i àrbitres, tot tallant el ritme. Els àrbitres ja feia estona que no trobaven els papers, però els jugadors del Cerdanyola, esperonats al cent per cent per la Flama Verda i de retruc per tota l’afició de Can Xarau, van saber aguantar.

Tot i així, la segona meitat va tenir fases trepidants i l’Areces podria haver aconseguit l’empat en varis contracops i jugades, però Borja Ramon s’encarregava de tallar tota bola que portava perill i sinó era Jordi López que estava incommensurable.

A falta de poc menys de dos minuts, les pulsacions de Can Xarau  es van posar a cent en veure com Antonio Ortega disposava d’una falta directa, però Jordi López va estar a l’alçada i va evitar l’empat.

El proper partit serà contra el Liceo de A Coruña B. Partit molt complicat perquè el Cerdanyola no podrà comptar amb Dani Camprubí que complirà el cicle de targetes, Jordi Del Amor que complirà l’últim partit de sanció i Jordi Romeu que es recupera de la seva lesió.

FITXA TÈCNICA:

Cerdanyola Club Hoquei: 1-Jordi López, 3-Borja Ramon, 5-Dani Camprubí, 7-Roger Riba, 9-Ricard Ares i la Flama Verda -cinc inicial- 10-Jordi Martín, 2-Enric Ripoll, 12-Bruno Aonso, 44-Noel Rio, 77-Oriol Piquet. Ent. Ricard Hernáez. Van causar baixa Jordi Romeu per lesió i Jordi Del Amor per sanció.

Club Patín Areces de Grado: 10-Israel Castro, 3-Juan José López, 6-Pedro González, 8-José Abella, 9-Antonio Ortega -cinc inicial- 1-Ian Morrison, 5-Jorge Álvarez, 7-Javier Quintanal, 44-Ignacio Fernández, 68-César Candanedo. Ent. Javier Garrote. Van causar baixa Diego Raigoso per sanció.

Gols: 0-1 Javier Quintanal, min. 23; 1-1 Roger Riba, min. 32; 2-1 Roger Riba, min. 35.

Col·legiats: R. Fernández i Albert Pashaei

Van mostrar targetes pel Cerdanyola: Enric Ripoll: 1 groga; Borja Ramon: 1 groga; Dani Camprubí: 1 blava; Ricard Ares: 2 grogues i 1 blava. Per l’Areces: Israel Castro: 1 groga; Juan José López: 1 groga; Jorge Álvarez: 1 groga; Pedro González: 1 groga; Javier Quintanal: 1 groga; José Abella: 1 groga i 1 blava; Antonio Ortega: 2 grogues i 1 blava; César Candanedo: 1 groga i 1 blava.

Pavelló: Municipal de Can Xarau. Uns 200 persones, moltes van venir tard, potser es van llevar tard pel carnaval.

El protagonista: Si el Cerdanyola guanya els partits és pel seu joc de conjunt i el coratge que hi posen tots. Però destacarem els quatre minuts de glòria de Roger Riba que va ser quan va fer els dos gols i la gran actuació de Jordi López.

L’anècdota: Es va guardar un minut de silenci i els jugadors van lluir un crespó negre per la mort de Jordi González, el que va ser ex porter del Cerdanyola CH a finals dels 70 i principis dels 80. El nostre més profund condol per la seva família.

18_areces218_areces318_areces4

Deja una respuesta

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino