CLUB

Adaptació de la quota dels socis

 

El Cerdanyola Club d’Hoquei ha decidit adaptar les quotes dels seus socis i sòcies corresponents al mes de gener de 2021. Les restriccions per la pandèmia de la Covid-19 han afectat de ple l’activitat del club i no s’han pogut fer els entrenaments que estaven previstos.

Per aquesta raó, el Cerdanyola CH creu que la decisió més justa en aquests moments és reduir la quota dels socis i sòcies del club.

El Cerdanyola CH s’ha anat adaptant setmana a setmana a les noves restriccions amb l’esforç de tots els departaments implicats. L’objectiu sempre ha sigut que l’impacte de la situació en l’activitat del club fos el mínim possible, però malauradament, les normatives han passat per sobre de tota bona voluntat per seguir entrenant.

En aquesta modificació puntual de la quota, i en referència al confinament municipal, no es tindrà en compte si els socis són de Cerdanyola del Vallès o d’un altre municipi. El club enten que en la situació actual, cal respectar el dret a decidir si es vol entrenar o no.

Així, el Cerdanyola CH informa que les quotes es reduiran de la següent forma i en els supòsits indicats:

  • A aquells socis/es que no hagin vingut a cap entrenament se’ls cobraran 10 euros per al manteniment del club.
  • A aquells socis/es que hagin vingut a algun entrenament, independent-ment del nombre de dies d’assistència, se’ls cobrarà el 75% de la quota.

En cas de tenir algun dubte o qüestió respecte a la reducció de la quota d’aquest mes de gener, la Junta es posa a la disposició dels socis per resoldre-ho.

La Junta del Cerdanyola CH vol agrair al conjunt dels socis el suport durant aquesta època complicada per a tothom.

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino