Cerdanyola CH 2 – Cerceda Liceo A Coruña B 4

Cop baix a Can Xarau

El Cerdanyola CH perdia la seva primera batalla, a la lluita pel retorn a Ítaca, a l’odisea de la Primera Nacional per 2-4, contra un Cerceda Liceo de A Coruña B que ens ha fet saber que no és líder per casualitat.

El partit tindria un inici molt igualat, amb uns primers minuts de tempteig per part dels dos equips. Tot i així, el Liceo B prenia un lleuger domini, fins a l’equador de la segona meitat, en que el Cerdanyola semblava agafar les regnes del partit i disposar de bones ocasions per encetar el marcador. Després vindria una petita fase boja de constants contraatcas en un costat i l’altre que va obligar a Hernáez a demanar un temps mort. Llavors el partit es va asserenar i quan semblava que s’arribaria al descans amb empat a 0, un xut de Jaime Piñeiro s’esmunyia per sota del cos de De Moya i donava l’avantatge pel Liceo B. El Cerdanyola ja no tindria més temps a reaccionar.

La segona meitat va tenir més color gallec i és que el Cerdanyola, sense fer un mal partit, es va veure superat per un Liceo B amb jugadors joves, però molt ben conjuntats i amb Toni Pérez que marca les diferències.

Jordi Romeu, però, aconseguia fer l’empat en una gran jugada assajada, després de treure una falta. L’alegria duraria poc i al cap de pocs segons Toni Pérez tornava a posar per davant el Liceo B. Aquests seguien apretant, els verd-i-blancs arribaven a porteria, però sense un perill alertant i fruit d’això un efectiu Toni Pérez col·locava terra de per mig, marcant l’1-3.

Les esperances d’una remuntada venient d’un obús Marc Coy, en una falta amb tanca. Sense temps per respirar, Toni Pérez, ens oferia un festival golejador i donava una altra vegada un avantatge que ja seria insalvable pel Cerdanyola.

Així doncs, derrota que ens fa baixar una casella a la classificació. La setmana vinent el Cerdanyola mirarà de recuperar els 3 punts a la complicada pista del Geieg. Esperem el suport de l’afició.

FITXA TÈCNICA:

Cerdanyola Club Hoquei: 10-Juan Ramon de Moya, 3-Borja Ramon, 7-Roger Riba, 8-Jordi Romeu, 9-Ricard Ares -cinc inicial- 1-Jordi Martín, 2-Enric Ripoll, 5-Dani Camprubí, 6-Marc Coy, 12-Noel Rio. Ent. Ricard Hernáez.

Cerceda Liceo de A Coruña B: 10-Roberto Martínez, 2-Jaime Piñeiro, 3-José Ramon, 6-Tito Torres, 7-Pepe Barreiro -cinc inicial- 1-Willy Domínguez, 4-Diego Suárez, 5-Eduard Alsina, 57-Toni Pérez. Ent. Juan Copa.

Gols: 0-1 Jaime Piñeiro, min 22; 1-1 Jordi Romeu, min 27; 1-2 Toni Pérez, min 28; 1-3 Toni Pérez, min 46; 2-3 Marc Coy, min 46; 2-4 Toni Pérez, min 47.

Col·legiats: Jorge Martínez (Madrid) i Àngel Tavera (Català)

Van mostrar targetes pel Cerdanyola: Dani Camprubí: 1 groga; Marc Coy: 2 grogues, 1 blava; Ricard Ares: 1 groga. Pel Liceo B: Jaime Piñeiro: 1 groga; Diego Suàrez: 1 groga; Tito Torres: 2 grogues, 1 blava; Pepe Barreiro: 2 grogues, 1 blava.

Pavelló: Municipal de Can Xarau. Bona entrada, vora els 400 espectadors, amenitzats per la Flama Verda que no para d’animar ni als mals moments!

El protagonista: Com hem dit, el Cerdanyola no ha fet un mal partit, però en aquesta jornada el protagonista és un jugador rival. Toni Pérez ens va marcar un hat-trick i a sobre no ens deixava temps per la reacció.

L’anècdota: La puntualitat no és el fort de l’afició Cerdanyolenca i és que el pavelló sempre es veu més ple quan el partit ja ha començat.

 

Albert Clavé i Arderius