FEMENÍ

CE Arenys de Munt 1 – Cerdanyola CH Femení 4

25_perarenys1

Victòria als set minuts finals.

La mona de pasqua se’ls hi ha posat bé a les jugadores del Cerdanyola Club Hoquei femení. El passat diumenge, aconseguia una treballada victòria, per 1 a 4, contra l’Arenys de Munt, un dels ossos durs de la competició. Aquests tres punts serveixen per refermar-se a la zona alta de la classificació i refer-se de la desfeta contra el Sant Feliu.

El primer temps va ser més de domini cerdanyolenc, però les ocasions no van acabar de materialitzar-se. Es veia una bona circulació de bola i molta concentració per part d’ambdós equips i això va fer que s’arribés al descans amb l’empat a zero.

Pel que respecta al segon acte, durant els primers compassos, es va veure un partit molt semblant al primer temps. El desenllaç del partit va venir a falta de 7 minuts i mig, quan Iolanda Font es treia de l’stick una excel·lent assistència, elevant la bola cap a Vanessa Daribo que l’enganxaria per marcar el primer i merescut gol. El partit va entrar en una dinàmica embogida i, a poc més d’un minut, Marta Roca va fer el gol per les del Maresme.

L’Arenys es va esperonar i la Laia Salicrú va parar molt bé les jugades de perill que van crear les seves excompanyes. Daniela Guerrero ja en va tenir prou amb l’experiència de la primera volta i va deixar les coses clares, marcant l’1 a 2, quan no havia passat ni un minut del gol de l’empat. Les jugadores del Maresme van seguir pugnant per tornar a empatar, però la Laia Salicrú va quallar un dels seus millors partits. Daniela Guerrero transformava un penal, al minut 38, que dictava la sentència. Si no n’hi havia prou, Mònica Piosa va acabar d’esclafar el rival a només 34 segons pel final.

Victòria important que les acomoda a les places de privilegi. Resten dos partits, Vilanova i Bigues i Riells.

Les jugadores del Cerdanyola seran capaces de fer saltar la banca?

Aquest divendres a les 21:00 hores, al Pavelló de les Casernes de Vilanova i la Geltrú, es viurà un interessant partit Vilanova – Cerdanyola Femení.

FITXA TÈCNICA:

Centre Esportiu Arenys de Munt: 1-Virgínia Rodríguez, 6-Jana Verdura, 8-Marta Roca, 16-Laia Pera, 20-Vanesa García -cinc inicial- 3-Maria Majó, 4-Anna Jou. Ent. Raul Carrera.

Cerdanyola Club Hoquei: 00-Laia Salicrú, 24-Vanessa Daribo, 55-Iolanda Font, 76-Daniela Guerrero, 90-Mònica Piosa, -cinc inicial- 1-Bea Iglesias, 28-Paula Torner, 89-Marta Fuentes; 91-Quima Jimeno, 92-Marina Garriga. Ent. José Emilio Borregan.

Gols: 0-1 Vanessa Daribo, min. 32; 1-1 Marta Roca, min. 33; 1-2 Daniela Guerrero, min. 34; 1-3 Daniela Guerrero, min. 38; 1-4 Mònica Piosa, min. 39.

Col·legiat: No consta a l’acta.

Va mostrar targetes per l’Arenys de Munt: Maria Majó: 1 groga; Jana Verdura: 1 groga; Marta Roca: 1 groga. Pel Cerdanyola: Mònica Piosa: 1 groga; Iolanda Font: 2 grogues i 1 blava; Paula Torner: 1 groga; Vanessa Daribo: 2 grogues i 1 blava.

La protagonista: Per la Laia Salicrú no va ser un partit fàcil, ja que s’enfrontava a les seves excompanyes de la temporada passada. Va fer un gran partit i sense les seves providencials intervencions, el resultat hauria pogut ser diferent.

L’anècdota: El partit contra el Piera, ajornat de la jornada 21, s’havia de disputar aquest dimecres 21 d’abril. Els tres punts s’han quedat a Can Xarau per incompareixença del Piera.

També, des de la web volem, agrair la col·laboració de la Marina Garriga, la qual ens ha facilitat les dades del partit.

Deja una respuesta

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica.

View more
Accepto
Declino