Ricard Ares i Dani Camprubí, reforços de luxe per intentar retornar a l’OK Lliga
Els jugadors Dani Camprubí i Ricard Ares, procedents del Vilafranca, jugaran a Can Xarau la propera temporada 2008-09, segons ens confirma el president del nostre club, Jordi Sabater. «Tot i que encara no hem signat el contracte, l’acord és total, i en qüestió d’hores és durà a terme aquest tràmit.»
Ricard Ares és un jugador tècnic i experimentat, que posarà seny a la construcció de joc dels verd-i-blancs. Ares farà 33 anys pròximament i ha jugat al Vic, Voltregà i Tenerife abans de recalar a Vilafranca, on portava des de la temporada 05-06. Camprubí, té molta projecció ofensiva, tot i ser un jugador de perfil defensiu. Camprubí va arribar a Vilafranca la temporada 06/07, i tamé ha jugat al Vic i el Voltregà.
Amb aquestes dos incorporacions, la confirmada de Borja de Ramón i la continuïtat de Marc Coy, el Cerdanyola disposarà d’una plantilla prou solvent per tractar de retornar a la màxima categoria aquesta mateixa temporada. Tot i així, Jordi Sabater ens confessa que «la plantilla no està tancada, encara pot arribar algú més, probablement davanter». Sobre l’objectiu a priori, el president diu que «no ha canviat, en principi era assolir l’Ok lliga, però amb una garantia de permanència per l’edat del planter. La marxa de Miras i Lucas ens havia trastocat els plans, però amb l’equip que n’hi haurà, és evident que tindrem una de les millors plantilles de la categoria».
Així doncs, i a falta de tancar l’equip definitivament amb, probablement, un «killer» de l’àrea, el Cerdanyola Club d’Hoquei per la temporada 2008-09 el formarien: Juanra De Moya, Marc Coy, Borja De Ramón, Ricard Ares, Dani Camprubí, Roger Riba i Enric Ripoll. Sens dubte, un grup amb garanties per l’assalt a l’ascens de categoria.