Festinatge: darrera les bambalines
Organitzar un event esportiu de tanta envergadura i responsabilitat com és el Festinatge, comporta una feina organitzativa molt important i no menys estressant, dirigida minuciosament per l’entrenadora internacional Rosa Pey, juntament amb l’equip col·laborador de pares i mares de les patinadores que, voluntàriament, van treballar de valent per fer possible que tot funcionés correctament, comptant evidentment, amb el suport incondicional de la junta directiva i de l’ajuntament de Cerdanyola.
Protocol, venda d’entrades, control d’accés de les portes, servei de bar, correspondència, trucades, muntatge del pavelló, presentació de l’acte, preparació dels obsequis, megafonia, decoració, etc. son feines que gairebé no es visibilitzen però que son indispensables perquè l’espectacle pugui presentar-se.
S’intenta pensar en la comoditat dels convidats i alhora, facilitar-los una calurosa rebuda. En la mateixa direcció, treballem perquè el públic es pugui sentir còmode durant la seva estada al festival, perquè els màxims responsables federatius del patinatge artístic estiguin informats en tot moment i perquè pensem que la feina ben feta, és la millor carta de presentació.
Així doncs, des de la secció de patinatge artístic del Cerdanyola Club d’Hoquei, volem agrair molt sincerament, la col·laboració que un any més, els pares i mares han ofert per la bona marxa del IV Festinatge.
UN ANY MÉS HO HEM ACONSEGUIT!
No hi ha comentarisCap comentari per ara. Tu pots ser el primer.
Deixa un comentari






