Portes obertes!!!

Aquest petit escrit es tan sols per expressar el meu malestar i queixa per el tema de l’abonament per aquesta temporada.

Entenc que el primer partit fos de “portes obertes”, però al partit contra el Liceo va succeir el mateix, aleshores em dic, per que em d’abonar el carnet si tothom entra de franc?

Crec que aquesta decissió presa, suposo per la Junta Directiva, és una falta de respecte a totes les persones que em abonat la corresponet quota anual.

M´agradaria saber i si és possible que la Junta respongués, quins beneficis tenim els que em pagat religiosament el carnet, respecte dels que entren sense abonar ni tan sols la corresponent entrada, que si no vaig llegir malament als cartells del partit, era de 7 €.

Resumint, no em sap greu abonar la quantitat que em pertoca, per tal d’ajudar al club, però sincerament, s’hem queda cara d´imbècil, quan veig que el club, ni tan sols possa a ningú a la porta per controlar l’entrada al pavelló.

Espero que la Junta es digni a contestar a aquesta queixa, el més aviat possible.

Salutacions i Força Sarda.

Salvador Amat Casas
Soci familiar nº 498

One thought on “Portes obertes!!!

  1. Bien, creo que éste es un espacio de opinión, y no de “quejas a la junta”. Yo no sería demasiado optimista a la hora de esperar una respuesta de la junta en la Web.

    Dicho ésto, opino que si se hiciese pagar, el pabellón estaría vacío. Debería ir a ver otros pabellones, el aspecto que tienen y la gente que va a ver hockey, para valorar en su justa medida lo bueno de tener un pabellón con gente, sean éstos socios o no, paguen entrada o no. La forma de hacer afición, de hacer y perpetuar ésta afición, la del Cerdanyola, probablemente la mejor de la categoría, es abriendo las puertas del pabellón al pueblo, que entren y se enganchen de éste deporte. Y no haciendo un corralito de “elegidos”. O más bien, desde el punto de vista de la gente que no nos conoce, de “raros”.

    Por otra parte, debemos diferenciar entre “socio” y “abonado”. La cuota de socio da derecho de entrada en nuestro pabellón. Pero en todas partes no es así, como sabrá, se puede ser socio y no tener derecho a asiento. Usted es socio: enhorabuena! Está apoyando al club con lo que más falta le hace, dinero. Yo no soy socio, mi madre tampoco. Pero en mi familia ya se paga una cuota familiar, ya aportamos un jugador al club, a quien mi madre ha llevado a entrenar desde hace 9 años. Y yo soy delegado de un equipo. Asi pues, estamos ayudando al club de la forma que podemos. ¿Usted nos negaría la entrada a apoyar a nuestro equipo?

    Saludos,

    Iván Muñoz
    Aún no socio, pero muy aficionado

Deixa un comentari